10 Eylül 2014 Çarşamba

El emeğinin hakkını vermeyenleri lanetledim dün gece :)

Dün gece heyecanla aldığım keçeleri hemen kesmeye başladım.

Ne de olsa çok da vakit yok. İşten gelip, evli toparlayıp, ahaliyi doyurup, uykuya gönderdikten sonra bana 1 saat falan kalıyor. O da bende hal kalırsa :)

Süper bir zamanlama ile meleğimin doğum gününü biraz öne çekerek baby shower partisi ile birleştirdim. O kendi arkadaşları ile eğlenirken ben de kendi dostlarımla olacağım :)

Tabi hazırlıklar bu durumda x2 oldu, o da işin diğer yüzü.

Şu el emeğinin hakkını vermeyen insanlara dün gece makasımla başbaşa kaldığımda çok kızdım.

Küçük bir matematik hesabı ile işin maliyetini hesapladım. Ya sonra işin manevi değeri dedim kendimce.

İki üç gün internetten konsept araştırıyorsun. Hem diğerlerinden farklı olsun, hem kişiye özel olsun hem, hem derken bir sürü kriter...

Hangi malzeme nereden alınır, daha ucuza nereden alabilirim telaşesi.

Ardından malzeme avı , dükkan dükkan gezmeler.

Sonra bileğe kuvvet :) kes, biç, yapıştır, tasarla... En zevklisi ama en yorucu kısmı.

Özetle el emeğinin hakkını vermeyenleri lanetledim dün gece :)

Bu arada sizlerden gelen siparişleri de değerlendirme kararı aldık arkadaşlar ile. Çok yakında facebook'da, Instagram'da ve blogda minik bir mağaza açacağız. Bu küçük haberi de heyecanla paylaşmak istedim...
 




Mutlu günler, sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder