6 Ağustos 2014 Çarşamba

Çok mu zor olacak :) Hayır :)

Evet ,

Hem çalışan anne olmak, hem birşeyler üretmek, hem sosyal hayatına yetişip hem de evi idare etmek ... evet ...  anladım olmuyormuş :)

Farklı bir yöntem bulmaya karar verdim. Biraz internette dolaştım. Yol gösterecek bir iki cümle, kaynak aradım...

Aslında hayat o kadar da zor değil biz zorlaştırıyoruz ...    demiş biri

Hayat o kadar zor değil, tabii herşeyi göze alabiliyorsan... diye eklemiş diğeri

Sağlam mantığınız varsa hayat çok da zor değil aslında...  demiş

Allah sağlık versin, her şey hallolur, hayat o kadar da zor değil...  diye en güzelini söylemiş ...


Çevreme baktım, arkadaşlarımı gözlemledim :)  Biraz düşündüm, döndüm tekrar kendime baktım, evime aileme baktım ve haksızlık etme dedim.

Yok yok herşey aynı gerçekten diğer hayatlarda da. Ne daha iyi ne daha kötü ...

Hiçbirşey mükemmel olmuyor. Eee o zaman derdim ne dedim. Zaten şu sıralar gücün yok. Hem ruhsal ve fiziksel enerjiye ihtiyacın var. Niye o zaman tadını çıkar mıyorsun?

Kalmış 3 ay :) Yeni bir döneme merhaba diyeceksin . Çok mu zor olacak :) Hayır :) Hazırlan artık ...

Hadi o zaman daha çok keyif al , daha çok gül, daha çok sohbet et, daha çok dertleş, daha daha çok sarıl , daha çok iltifat et, daha çok çalış, daha çok dinle ...


Çok mu zor olacak :) Hayır :)

Hazır mısın :) Hayır :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder