12 Şubat 2014 Çarşamba

3 Boyutlu Duvar Dekorasyonu


Harika bir tasarım videosu izledim az önce.

Sizin için fotoğraflı anlatıma da çevirdim

Adım adım anlatmak istiyorum dilim döndüğünce.

  1. Kalıpları bir cetvel yardımı ile çizin lütfen çünkü yapılacak prizmalarda ölçü çok önemli.Bir ölçü vermiyoruz çünkü bu tamamen sizin hayal gücünüzle bağlantılı. Büyük ya da küçük eşkenar üçgenler yapacaksınız şekilde görüldüğü gibi.
  2. Boyut olarak en az 3 boyut belirleyin. Örneğin ilk eşkaner üçgeniniz için bir kenar uzunluğunu 15 cm'i seçtiyseniz , ikinci için 10 cm , üçüncü için 5 cm uygulayın.
  3. Tepedeki üçgenin iki yan kenarına ve alttaki üçgenlerden soldakinin kenarına piramiti oluşturabilmek ve yapıştırabilmek için fazladan çıkıntılar bırakmalısınız. Aşağıda farklı bir kalıp daha ekledim. 
  4. Karton kullanın. Çünkü ince kağıt uygulamanızı zorlayacaktır.
  5. Uygulayacağınız alana göre istediğiniz sayıda piramit hazırlayabilirsiniz.
  6. Bu anlatımda piramitler önce beyaz hazırlanmıştır. Piramitin her üçgenine başka başka renklerde kartonlar yapıştırılmıştır. Düz renk de yapabilirsiniz. Tamamen sizin ev ya da ofis dekorasyonunuza ve zevkinize kalmış.


Sizin için internetten bir kalıp daha indirdim. Bu kalıbı dilediğiniz gibi büyütüp küçülterek kullanabilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder