24 Ocak 2014 Cuma

2 metre polar, birkaç parça keçe ve sonuç :)




   Hani ilk heves demiştim ya benim için kriz olan o şişeleri ne yapacağım konusu ,

İşte bu da uzun zamandır "şu yatak başlığının hali ne olacak , boyasak mı, dc-fix ile mi kaplasak , yok değiştirelim" şeklinde aklımdaki onlarca fikre son veren çalışma oldu.

Keçe figürlerin hepsi el yapımı, ama tabi tasarımları çeşitli internet sitelerinden alıntı , itiraf ediyorum :)

Aslında ilk fikrim isim yastığı yapmaktı. Öyle de başladım. 45 cm x 45 cm yastık kılıfı için tutuncu polar aldım. Keçeleri kestim. Hatta yastıkların üzerine iğneledim.

Sonra bir gün kızımın odasını toplarken düşündüm, " Aslında ben bu yastıkları yapacağım yapmasına ama , sonra o 6 tane yastığı nasıl derleyip toplayacağım. " Kendi kendime kötülük mü yapıyordum acaba :)

Figürleri iğnelediğim kılıflardan söktüm.

Yatak başlığı tam 90 cm'di. Yani iki kılıfı açık bir şekilde birbirine dikmem yeterliydi :)

Herşey hazır olduğu için de tasarlamak ve dikmek sadece 45 dakikamı aldı.

Akşam prensesim için güzel bir süpriz oldu....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder